+48 71 34 09 192 info@intercultures.pl

Badania i Rozwój Wnosimy coś nowego do świata!

W naszej pracy trenerskiej, szkoleniowej i doradczej często napotykamy na sprzeczności wewnątrz organizacji naszych klientów. Są to skutki dążenia do rosnącej złożoności organizacyjnej.

Zorientowanie na uzyskiwane wyniki i silne oddziaływanie zbliżających się terminów pozostawiają bardzo mało czasu na refleksję – proste rozwiązania są w tym przypadku najlepsze.

N

Uznajemy współpracę wirtualną za oczywistość.

Mimo tego, że wiele procesów pracy jest wirtualnych, rzadko wspiera się zespoły oraz liderów w rozwoju kompetencji niezbędnych w tej dziedzinie. Poza tym zalety współpracy na odległość rzadko są podkreślane. Nie naucza się tego, jak stosować współpracę wirtualną w uporządkowany sposób oraz jak oceniać jej skuteczność.

Dowiedz się więcej o naszych badaniach w tej dziedzinie i praktycznych rozwiązaniach, które mogą usprawnić pracę Twojej organizacji.

N

Informacja zwrotna jest głównym sposobem nieformalnego uczenia się, ale tak naprawdę nikt nie uczy się, jak jej odpowiednio udzielać oraz interpretować.

Dwa fakty:

  • Różnorodność może być stosowana tylko wtedy, gdy jest odpowiednio uwzględniona.
  • Znaczna część procesu uczenia się w organizacjach jest nieformalna. Obydwa elementy podkreślają, że możemy przekształcić różnorodność w przewagę, jeśli udzielimy sobie wzajemnie informacji zwrotnych na temat istotnych różnic w naszej praktyce zawodowej. Ku naszemu zdziwieniu, sposób udzielania informacji zwrotnych w międzynarodowych kontekstach przed rozpoczęciem współpracy z intercultures nie był dokładnie monitorowany.

Dowiedz się więcej o naszych badaniach w tej dziedzinie i praktycznych rozwiązaniach, które mogą usprawnić pracę Twojej organizacji.

N

Pracownicy spędzają najwięcej czasu pracy na spotkaniach, ale nikt nie sprawdza lub nie rozwija ich jakości.

Czas pracy jest coraz częściej przeznaczany na spotkania bezpośrednie, jak i te wirtualne. W tym czasie nie sprawdza się ani nie rozwija jakości czy wydajności. Wraz z klientami określiliśmy kluczowe czynniki wpływające na poprawę efektywności każdego spotkania oraz sposoby ich wdrażania.

Dowiedz się więcej o naszych badaniach w tej dziedzinie i praktycznych rozwiązaniach, które mogą usprawnić pracę Twojej organizacji.

N

Badania identyfikują humor jako główny czynnik zaangażowania pracowników, ale nie jest on używany w tym celu świadomie.

Humor w międzynarodowych kontekstach jest często „zamiatany pod dywan”. Każdy zdaje sobie sprawę z tego, że jest to kluczowy czynnik motywacyjny we współpracy, ale wszyscy mają na jego temat odmienne zdanie, zwłaszcza w kontekstach międzykulturowych. Rzadko jest on odpowiednio skierowany, a tym bardziej świadomie stosowany.

Dowiedz się więcej o naszych badaniach w tej dziedzinie i praktycznych rozwiązaniach, które mogą usprawnić pracę Twojej organizacji.

Chcesz dowiedzieć się, co jest za zakrętem? Skontaktuj się z nami!

We offer fresh information and insights for working better globally.

Please check your inbox to confirm your subscription!

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Die Cookie-Einstellungen auf dieser Website sind auf "Cookies zulassen" eingestellt, um das beste Surferlebnis zu ermöglichen. Wenn du diese Website ohne Änderung der Cookie-Einstellungen verwendest oder auf "Akzeptieren" klickst, erklärst du sich damit einverstanden.

schließen